Back in Cambridge. Next week starting CAE class - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu Back in Cambridge. Next week starting CAE class - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu

Back in Cambridge. Next week starting CAE class

Door: MaartjeCambridge

Blijf op de hoogte en volg Maartje

02 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Nou, ik ben weer terug in Cambridge na 2 super leuke weken in Nederland! Heb de meeste van jullie allemaal weel lekker gezien!

Dus was weer even raar om terug te gaan, morgen begint mijn school weer! Er waren heel veel studenten die maar tot December bleven, dus er zullen er nu weer heel veel starten! Ben benieuwd!

Nog even een update van voor de vakantie want toen heb ik niet meer geschreven

De laatste weken voor de vakantie heel veel gezellige dingen gedaan, we hadden laatst een christmas dinner op school. Er werd heel de avond braziliaanse muziek gedraaid, dus alle spanjaarden an brazilianen zongen uit volle borst mee! Er waren wat quizen, karaoke en verder typisch engels eten. Niet echt lekker, maar toch een hele leuke avond gehad!

Het weekend voordat ik terug naar Nedeland ging kwam Robin naar Cambridge. Ze zou eigenlijk bij mij in het gastgezin slapen, maar kreeg vrijdag avond ineens een allergische reactie op de katten. Dus wij moesten ’s nachts naar het ziekenhuis waar ze een tijdje aan de zuustof heeft gelegen, en vervolgens medicijnen kreeg. Nou toen ’s nachts om 3 uur nog opzoek naar een hotelletje want konden dus niet meer terug naar gastgezin. Gelukkig hadden we die vrij snel gevonden! Dus dat weekendje begon al anders dan gedacht. We zouden eigenlijk zaterdags naar Londen gaan, maar dat hadden we maar uitgesteld tot zondag.

Die zaterdag toch nog een leuke dag in Cambridge gehad, ’s avonds lekker sushi gegeten in de stad en daarna naar de film: New Years Eve!
Toen zondags naar Londen, ook met Esmee. We wisten van school wat adressen van kerstmarktjes dus die zijn we gaan opzoeken.

Ook ben ik nog van gastgezin verandert, want liep niet zo lekker. En wilden toch graag wat meer in het centrum zitten, dus zit nu in het gastgezin waar Esmee zat. Super leuke mensen, uit Jamaica, dus ook lekker eten en geen fish and chips meer!

Woensdags voor de vakantie hadden we crepe party bij de residentie, met 3 franse meisjes uit mijn klas. Dus de franse hadden crepes gebakken en daarna ben ik bij Esmee blijven slapen.

Donderdag uiteten geweest met Esmee en haar vader om haar laatste avondje goed af te sluiten in Cambridge. En toen vrijdag na school met de auto weer richting Nederland.

Ik had voor de vakantie al mijn spullen bij mijn nieuwe gastgezin gezet, maar vandaag zit ik er pas ‘echt’. Vanochtend aangekomen in Londen, toen met de trein richting Cambridge en vanmiddag spullen uitgepakt, gelukkig is deze kamer een stuk groter, dus meer ruimte voor mijn hele inboedel. Nog eventjes naar Starbucks geweest, want die heb ik wel twee weken (!!!) moeten missen. Dus zit weer helemaal in mijn oude leventje!

Ik mag volgende week beginnen in de CAE klas, dat is Cambridge Advanced Exam. Dus een klas die je voorbereid op eenexamen, en ik ga dan voordat ik in Maart weer terug ga op examen! Dus ben benieuwd hoe dat bevalt!

Heel veel liefs vanuit mijn nieuwe kamertje! En spreek jullie snel weer!

By the way, hierbij nog wat foto’s van dagje Londen met Robin en Esmee, Kings College, school en een kleine impressie van mijn nieuwe room!

Ohja, ik zal ook even mijn nieuwe adres doorgeven voor de mensen die mij nog een kaartje willen sturen

82 Greville Road
Cambridge, CB1 3GL
ENGLAND

  • 11 Januari 2012 - 09:18

    Lijn En Thijs:

    He liefie!!

    wat ziet je nieuwe kamer er gezellig uit!!! Fijn dat je nu lekker in het centrum zit he!
    Thijs en ik wilde je zomaar even een heeeeeele dikke kus sturen!! Over een paar weekjes komen we hem 'live' geven!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 05 Sept. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 12995

Voorgaande reizen:

23 September 2011 - 24 Maart 2012

My adventure abroad!!!

Landen bezocht: