Back in town! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu Back in town! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu

Back in town!

Door: MaartjeCambridge

Blijf op de hoogte en volg Maartje

24 Maart 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Zo daar zit ik dan, weer gewoon in Nuenen!! Raar idee, om weer thuis te zijn na 6 maanden in Cambridge te hebben ‘gewoont’ .

Dit wordt dus ook mijn laatste blog van mijn avontuur in Cambridge!

3 weken geleden waren papa, mama, Chris en Carola voor een weekendje naar Cambridge gevlogen. Ze kwamen aan op Cambridge Airport, waar ik ze stond op te wachten. Ze wisten niet dat ik ze zou komen, dus had de vrouw achter de balie doorgegeven dat ik op ze stond te wachten, maar aangezien Maartje nogal een moeilijke naam is voor de Engelse, werd dat verandert in “Marshall’. Dus was het als nog een verrassing dat ik buiten op ze stond te wachten.

Zaterdags hadden we een vol programma, want ik wilde ze zoveel mogelijk laten zien aangezien ze zondag weer vroeg weg zouden gaan. Het was lekker weer, dus we zijn gaan punten op de river, zijn naar de King’s College Chapel geweest waar een van de meest bekende Choirs van heel de wereld zong en verder gewoon lekker rond gelopen in stad.

Afgelopen week was ik uitgenodigd door een klasgenootje om mee te gaan naar een Formal Hall bij St John’s College. Dit is een diner waar iedereen chique gekleed komt, heel speciaal om een keertje mee te maken!

Vorige week zaterdag had ik het CAE examen, wat voor mijn gevoel opzich wel goed ging! Over 6 weken krijg ik pas de uitslag, dus nog even wachten, maar ben erg benieuwd, want heb hier natuurlijk niet voor niets 6 maanden gezeten.

Dit was mijn laatste weekje, dus ben nog even alle leuke winkeltjes langs gegaan, en nog even lekker geshopt! Donderdag mijn certificaat ontvangen op school, mijn fiets ingeleverd, en daarna zaten papa en opa bij Starbucks mij al op te wachten. Dus gister nog een gezellige laatste dag gehad in Cambridge, en ’s avonds afgesloten door lekker te gaan eten bij Jamie’s Italian.

Gisterochtend nog even met z’n 3e in de stad ontbeten, en daarna naar mijn gastgezin om mijn spullen op te halen, en om afscheid te nemen van mijn gastmoeder!

Wat heb ik een super tijd gehad hier zeg, ik kan ook nauwelijks geloven dat ik straks gewoon weer in Nederland rond loop. Ik zal mijn leventje in Engeland zeker gaan missen, maar ik ga zeker nog vaak terug!

Heel veel knuffels, en tot heel snel natuurlijk allemaal!

  • 24 Maart 2012 - 16:33

    Myrthe:

    Oooh Maarttt! Wat is dit raaar, dat je alweer terug bent wat is de tijd toch SNEL gegaan zeg! Snel xtje skypen hoe het is! En ik zie je over een kleine 3 maandjes :)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 05 Sept. 2011
Verslag gelezen: 2004
Totaal aantal bezoekers 13140

Voorgaande reizen:

23 September 2011 - 24 Maart 2012

My adventure abroad!!!

Landen bezocht: