First days at my new family! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu First days at my new family! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu

First days at my new family!

Door: MaartjeCambridge

Blijf op de hoogte en volg Maartje

25 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Zo, mijn eerste nachtje bij het gastgezin zit er op! Gister ben ik hier rond 1 uur aangekomen. Eerst was alleen Tracy ( de moeder) thuis, en daarna heb ik ook de rest van de familie ontmoet. Ze hebben 2 meisjes Kelly van 19 en Lauren van 13 jaar. En het vriendje van Kelly woont hier ook!
Gister middag heb ik niet zo heel erg veel gedaan, alleen een beetje mijn kamer ingericht. 's Avonds hebben we met z'n alle X-Factor gekeken, is hier traditie op zaterdag, dus dat was wel heel erg leuk!

Vanochtend typisch Nederlands ontbeten met peperkoek, en een beschuitje met hagelslag. Dit had ik allemaal meegenomen in een pakketje zodat het gastgezin ook wat Nederlands eten kan proeven! De peperkoek is al bijna op, want Tracy zit het heel de dag door te eten! Dus dat is wel grappig!

Morgen mijn eerste dagje school, heb er echt super veel zin in! Hoop dat ik meteen wat leuke mensen ontmoet!

Jullie horen snel weer van me! Xx

  • 25 September 2011 - 13:54

    Mama:

    he floepje, ziet er al gezellig uit op jouw kamer! Wat leuk dat poesje op jouw bed!! Lijkt wel een beetje op Sammetje.......... Hier alles oké, beetje raar zonder jou maar dat gaat denk ik wel wennen. Geniet van alle nieuwe indrukken zeker morgen. Hoop dat je veel leuke mensen gaat ontmoeten, wij gaan zo even een borreltje drinken bij Marian en Niels Fickinger en zal iedereen veel groetjes doen van jou. Goed dat je ook peperkoek hebt meegenomen als die zo goed in de smaak valt. Bye bye and lots of kisses.

  • 25 September 2011 - 16:11

    Maartje:

    Zo Maart! Ziet er goed uit op je kamertje! :) Het is net alsof je Sam hebt meegenomen.. haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 05 Sept. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 13003

Voorgaande reizen:

23 September 2011 - 24 Maart 2012

My adventure abroad!!!

Landen bezocht: