Cycling through Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu Cycling through Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu

Cycling through Cambridge

Door: MaartjeCambridge

Blijf op de hoogte en volg Maartje

05 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Het is weer even geleden dus ik dacht het is weer tijd voor een berichtje!

Ik ben al weer halverwege mij 2e week. De tijd gaat vrij snel, dus dat is een goed teken! School vind ik heel erg leuk! Al is het niveau niet heel erg hoog, maar ik ga waarschijnlijk vanaf januari in een Exam-Class. Daar ligt het niveau nog net iets hoger dan Advanced en dan werk je echt naar het 'eind' Examen toe. Maar ik moet dus nog even wachten, want die klas is al gestart en daar kun je niet zomaar instappen!

Dit weekend weer wat leuke dingen gedaan! Zaterdag ben ik gaan winkelen met het Zwitserse en Italiaanse meisje ( het klinkt nou trouwens net alsof ik altijd aan het shoppen ben hier, maar dat valt wel mee hoor ;) En zondag ben ik met het Italiaanse meisje bij de Starbucks gaan zitten om wat te sturen, onder het genot van een lekkere Frappuccino! Niet slecht dus!

Ik ben sinds vorige week ook lid bij de Bibliotheek. Dus ik kan vanaf nu gewoon boeken lenen. Heb mijn eerste boek al uit! Super leuk, en ondertussen leer ik er ook veel van!

Maandag heb ik een fiets gehaald, zodat ik niet iedere dag om 7 uur de bus moet hebben! Het is een half uurtje fietsen dus ik kan voortaan om half 8 vertrekken. Scheelt toch weer een halfuurtje!

Maandag is ook een nieuw Nederlands meisje aangekomen, Carlijn, uit Eindhoven. Die kende ik al via via, dus dat is echt heel erg leuk! Alleen heeft zij in de middag les, dus als ik klaar ben met mijn lessen dan begint zij. Dat is wel jammer, maar we kunnen wel gewoon dingen in het weekend afspreken.

School organiseert heel erg veel sociale activiteiten buiten school. Dit weekend kun je zelfs naar Amsterdam! Dat ga ik natuurlijk niet doen, maar ik zit er wel aan te denken om zondag mee te gaan naar een Thema Park. Een park met heel erg veel attracties en achtbanen en vanwege Halloween nu helemaal aangepast in die sfeer! Dus dat lijkt me wel leuk!

Ik ga nu weer verder met wat dingen voor school, vrijdag moet ik een presentatie houden dus ben benieuwd!

Heel veel liefs!

Ohja, wat ik nog wilde zeggen is dat mijn camera onderweg is. Want die was ik vergeten dus vandaar dat er bijna geen foto's op staan! Hoop dat hij snel binnen is, dan kan ik er ook foto's bij plaatsen!

  • 06 Oktober 2011 - 12:53

    :

    hee Chickie!
    Klinkt allemaal erg goed daaro! Idd hopen dat je camera der snel is want ik wel wel pictures zien van jou omgeving! En ik zag die foto van die kat op je bedje, Gezellig!, beetje zoals thuis niet?! Suc6 met je presentatiee!

    Kus

  • 06 Oktober 2011 - 13:42

    Lijn:

    helemaal niks mis met shoppen en koffie drinken bij starbucks :-)

    succes met je presentatie morgen!!!

    Kuskus!

  • 06 Oktober 2011 - 14:09

    Robin:

    Heey nichtje!

    Ben benieuwd wat je op je camera allemaal vindt;) Xx

  • 07 Oktober 2011 - 11:25

    Lijn En Thijs:

    Bijna weekend meisje!
    Geniet ervan en heel veel plezier in het Thema Park!!
    Dikke knuffel speciaal van Thijs!
    X! Lijn

  • 10 Oktober 2011 - 20:08

    Elma:

    hoi lieve Maartje
    Was de presentatie goed gegaan best spannend zeker.

    veel lieve groetjes
    kus
    Elma

  • 11 Oktober 2011 - 09:40

    Dewi Frencken:

    Echt super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt Maartje!!!! ik blijf je volgen!!
    dikke kus, en veel plezier nog daar
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 05 Sept. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12998

Voorgaande reizen:

23 September 2011 - 24 Maart 2012

My adventure abroad!!!

Landen bezocht: