It's the time of Halloween - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu It's the time of Halloween - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maartje Kemp - WaarBenJij.nu

It's the time of Halloween

Door: MaartjeCambridge

Blijf op de hoogte en volg Maartje

29 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Zo, daar ben ik weer! Het is even geleden dus weer tijd voor een berichtje!

Vorige week was mijn laatste weekendje met Carlijn, want die is gister naar huis vertrokken, helaas! Dus zijn we zaterdags weer de stad in geweest om lekker ergens te lunchen en cadeautjes voor haar familie te kopen! 's Avonds zat ik weer met mijn gastgezin voor de televisie om X-Factor te kijken, altijd leuk!

Op zondag had ik met Carlijn afgesproken om ergens in de stad te gaan ontbijten, dus hadden een klein, druk maar erg gezellig zaakje gevonden waar we lekker hebben ontbeten! Daarna zijn we met de Ipad in de bieb gaan zitten om daar The Voice Of Holland even terug te kijken, moeten natuurlijk wel een beetje bij blijven ;). Voor 's middags hadden we een film uitgezocht om te gaan kijken in de bioscoop. We zijn naar Footloose geweest, echt een super leuke film! Daarna zijn we uiteten geweest bij een heel leuk mexicaans restaurantje en hebben we lekker nacho's gegeten! 's avonds zijn we naar de residentie gegaan en hebben bij twee franse meisjes uit mijn klas nog even wat gedronken en daarna weer op mijn fietsje terug naar huis!

Vanaf dinsdag kwam Carlijn ook bij mij in de klas, want ze mocht een niveau hoger! Dus we waren voortaan tegelijk uit, dus na school konden we mooi samen ons huiswerk maken bij de Starbucks, dus dat hebben we dan ook iedere middag gedaan ;)!

Op woensdagavond hadden we afgesproken om met een groep te gaan eten bij de pizzahut, waren met Franse, Duitse, Zwitserse en Nederlandse dus van alles door elkaar! We hadden voor daarna karaoke besproken, alleen het eten liep een beetje uit dus daar konden we helaas niet meer heen! Dus dat moeten we nog snel een keertje inhalen!

Donderdag mocht ik 's avonds mee uiteten met de familie van Carlijn want die waren al in Cambridge om haar op te halen. We zijn gaan eten bij Jamie's Italian. Heerlijke Italiaan van Jamie Oliver! Daarna ben ik met Carlijn naar de Nusha gegaan, een soort club, waar we van school uit een Halloween party hadden. Bijna iedereen was verkleed dus zag er wel scary uit! Ook een aantal leraren en de directrice waren aanwezig, en die waren allemaal dronken! Dus dat was wel even raar om te zien, dat zou je in Nederland niet snel mee maken! Maar uiteindelijk een hele leuke avond gehad, en daarna had ik een taxi naar huis!

Vrijdag ochtend moesten we weer om kwart over 8 in de les zijn, waar we een presentatie moesten houden! Na school, laatste keer met Carlijn naar de Starbucks gegaan om onze favoriete Hot Chocolate with Cream te drinken! Daarna naar Carlijns huis geracet want haar ouders zouden om 4 uur voor de deur staan om door te rijden naar Londen. Toen we om half 4 aankwamen moest nog alles ingepakt worden, dus dat was even haasten! Toen afscheid genomen van Carlijn en haar uitgezwaaid! Ben daarna naar de residentie gegaan om te eten met Hanne, Emilie en nog een meisje!

Nu zit ik klaar om naar een lunch te gaan met mijn gastgezin, nog voor de verjaardag van Lauren, mijn gastzusje. Ben erg benieuwd waar we heen gaan! Hopelijk niet iets waar ze alleen fish and chips hebben, want dat krijg ik hier al genoeg en komt onderhand een beetje mijn neus uit! Wat ze zeggen over de engelse keuken is helemaal waar!

Vanaf vandaag zit Esmee, vriendinnetje uit Nuenen, ook in Cambridge en die gaat ook naar de zelfde school! En die zie ik morgen alweer, dus dat super gezellig!

Heel veel liefs en tot snel!

  • 04 November 2011 - 13:51

    Lijn:

    Fijn weekend liefie!
    Dikke kus, en een knuffel van Thijs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 05 Sept. 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 12997

Voorgaande reizen:

23 September 2011 - 24 Maart 2012

My adventure abroad!!!

Landen bezocht: